کارشناس ارشد رواشناسی بالینی شبکه بهداشت و درمان گچساران با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی تکریم ارباب رجوع برای کارکنان این بیمارستان، گفت: فعالیت و خدمت به مردم در این بیمارستان با محوریت تکریم بیماران و ارباب رجوع انجام می شود.
کارشناس ارشد رواشناسی بالینی شبکه بهداشت و درمان گچساران با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی تکریم ارباب رجوع برای کارکنان این بیمارستان، گفت: فعالیت و خدمت به مردم در این بیمارستان با محوریت تکریم بیماران و ارباب رجوع انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی گچساران، فریدون پیرایش؛ در کارگاه آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود :مشارکت تمام کارکنان در اجرای این طرح مهم برای رسیدن به اهداف متعالی سازمان ضروری است.
وی تصریح کرد: اگر مراجعین در ارائه خدمات و نوع برخورد کارکنان یک سازمان راضی باشند به طور قطع طرح تکریم ارباب رجوع در آن سازمان به درستی اجرا شده است و موفقیت آن سازمان را در مسیر توسعه اهداف خود تضمین خواهد کرد.
پیرایش همچنین بر تسریع در پیگیری اقدامات اصلاحی فرم های نظرسنجی توسط دو گروه درمان و غیر درمان، برگزاری کلاس های آموزشی طرح تکریم جهت پرسنل با هماهنگی واحد آموزش، حضور فعال رابطین طرح تکریم در بخش ها با هدف انجام نظرسنجی از بیماران و ارائه گزارش عملکرد به صورت ماهانه به واحد طرح تکریم و تشویق کارکنانی که با برخورد های مناسب خود موجب افزایش رضایتمندی ارباب رجوع خواهند شد، تاکید کرد.
کارشناس ارشد رواشناسی بالینی شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در این کارگاه آموزشی ضمن قدردانی از حضور فعال رابطین و بازرسین طرح تکریم در این بیمارستان گفت: تکریم انسان ها در راستای تکریم خالق هستی است و خدمت به مردم رضایت و خشنودی خداوند را در بردارد و در تعالیم اسلامی و آیات و روایات معصومین (ع) نیز به اهمیت آن تاکید شده است.
وی اذعان داشت: نظرسنجی از مراجعین در بیمارستان به صورت روزانه و اتفاقی، توسط رابط های طرح تکریم طبق فرم های استاندارد انجام می پذیرد و پس از دوره های سه ماهه، نتایج پس از جمع بندی و رسم نمودار و آنالیز آماری در کمیته های مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و به تمامی واحدها نیز اعلام می شود.
پیرایش در پایان خاطر نشان کرد: پس از اعلام اقدامات اصلاحی در برگه های ویژه و پیشگیرانه، توسط واحد طرح تکریم به دبیر کمیته های بیمارستانی ارسال می شود که دبیر کمیته های بیمارستانی نیز هر کدام از آنها را به کمیته مرتبط جهت رفع مشکلات ارسال می کند.
به گزارش وب دا: این کارگاه اموزشی با حضور، مسولین حراست شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید رجایی، مدیرداخلی این بیمارستان و جمعی از مسئولین اداری و درماین با همکاری واحد اموزش در نمازخانه بیمارستان شهید رجایی گچساران برگزار شد.5